Sąskaitų skaitmeninimas – vertinantiems progresą ir jo naudą
Kaip žinote, sąskaitos – vienas iš svarbių dokumentų, kurį reikia saugoti ne vienerius metus. Didesnėse įmonėse jų susikaupia pilnos lentynos ir nėra paprasta, staiga prireikus pernykštės sąskaitos, rasti ją tarp krūvos segtuvų. Jau nekalbame apie pavojų jas prarasti…
Kartu su išmaniosiomis technologijomis progresuoja ir įvairios sistemos, tarnaujančios svarbiausiems įmonių poreikiams. Sąskaitų skaitmeninimas – vienas iš naujausių būdų, padedančių saugiai archyvuoti apskaitos dokumentus ir lengvai juos valdyti. Šis procesas apima apie 20 proc. rankų darbo ir 80 proc. išmaniųjų technologijų.
Kaip vyksta sąskaitų skaitmeninimas?
Mes šį procesą skirstome pagal galimus „A“ ir „B“ scenarijus:
– „A“ atveju, mūsų sistema prisijungia prie Jūsų apskaitos programos duomenų bazės, kurioje yra visi reikiami duomenys: klientų-tiekėjų bei paslaugų-prekių sąrašai. Pagal sąrašus sistema priskiria esamiems tiekėjams paslaugas ar prekes, jei nėra nei vienos, nei kitos, sukuriame kitą požymį, pagal kurį sistema atpažintų bei paskirstytų sąskaitas;
– „B“ variantas leidžia Jums patiems pateikti reikiamus duomenis, kuriuos pervesime į savo sistemą. Taip mums nereikės jungtis prie Jūsų apskaitos programos, tačiau Jums teks nuolat siųsti klientų sąrašo atnaujinimus;
– Visos skaitmenizuotos sąskaitos, t.y. iš popierinio ar PDF, arba kito formato paverstos vienu sutartu, pavyzdžiui, XML failu, bus priskirtos tiekėjams iš esamo sąrašo.
Tikime, jog šie aprašyti scenarijai kelia dar daugiau klausimų, tačiau į visus esame pasirengę atsakyti bei vaizdingai parodyti. Jums tereikia susisiekti: tel. +370 6 84 48887 ar el. paštu info@avalue.lt .